EİMZATR A.Ş.
19.08.2024 - 11:29
E-imza
PTT’ den E-İmza Başvurusu Nasıl Yapılır? E-İMZATR
E-imza başvurunuzu PTT üzerinden gerçekleştirmek için, aşağıdaki bağlantıya tıklayarak online ön başvurunuzu tamamlamanız gerekmektedir.
- https://eimzaonbasvuru.ptt.gov.tr/ adresine gidip EİMZATR BİLGİ GÜVENLİĞİ HİZMETLERİ ANONİM ŞİRKETİ seçeneğini işaretleyerek başvuru sürecinizi başlatabilirsiniz.
- Online başvurunuzu tamamladıktan sonra, PTT tarafından cep telefonunuza bir "Online Ön Başvuru Kodu" gönderilecektir.
- Bu kodu alarak en yakın PTT şubesine gidin. Şubede, bu kodu PTT yetkilisine verin ve gerekli belgeleri teslim edin. Başvuru sırasında, tercih ettiğiniz elektronik imza paketini (1, 2 veya 3 yıllık) seçerek ilgili ücretin ödemesini yapmanız gerekmektedir.
- Elektronik imzanız, başvuru işlemlerinin tamamlanmasının ardından PTT Kargo aracılığıyla adresinize gönderilecektir.
Başvuru İçin Gerekli Belgeler:
- Online Ön Başvuru Kodu (Cep telefonunuza gelen SMS ile PTT tarafından iletilmektedir.)
- Geçerli bir kimlik belgesi.
Yardım Videosu
Başvurunuzu hızlı ve kolay bir şekilde tamamlamak için aşağıdaki yardım videosunu izleyebilirsiniz. Videoda, yukarıda açıklanan adımlar size uygulamalı olarak gösterilmektedir.
Video: