Menu

PTT’ den E-İmza Başvurusu Nasıl Yapılır? E-İMZATR

PTT’ den E-İmza Başvurusu Nasıl Yapılır? E-İMZATR

E-imza başvurunuzu PTT üzerinden gerçekleştirmek için, aşağıdaki bağlantıya tıklayarak online ön başvurunuzu tamamlamanız gerekmektedir.

  1. https://eimzaonbasvuru.ptt.gov.tr/ adresine gidip EİMZATR BİLGİ GÜVENLİĞİ HİZMETLERİ ANONİM ŞİRKETİ seçeneğini işaretleyerek başvuru sürecinizi başlatabilirsiniz.
  2. Online başvurunuzu tamamladıktan sonra, PTT tarafından cep telefonunuza bir "Online Ön Başvuru Kodu" gönderilecektir.
  3. Bu kodu alarak en yakın PTT şubesine gidin. Şubede, bu kodu PTT yetkilisine verin ve gerekli belgeleri teslim edin. Başvuru sırasında, tercih ettiğiniz elektronik imza paketini (1, 2 veya 3 yıllık) seçerek ilgili ücretin ödemesini yapmanız gerekmektedir.
  4. Elektronik imzanız, başvuru işlemlerinin tamamlanmasının ardından PTT Kargo aracılığıyla adresinize gönderilecektir.

Başvuru İçin Gerekli Belgeler:

  1. Online Ön Başvuru Kodu (Cep telefonunuza gelen SMS ile PTT tarafından iletilmektedir.)
  2. Geçerli bir kimlik belgesi.

Yardım Videosu

Başvurunuzu hızlı ve kolay bir şekilde tamamlamak için aşağıdaki yardım videosunu izleyebilirsiniz. Videoda, yukarıda açıklanan adımlar size uygulamalı olarak gösterilmektedir.

Video:  

Son Eklenenler
Yardıma mı ihtiyacınız var? İletişime Geçelim
İletişim
×